srijeda, 13. rujna 2017.

FARMASI PROIZVODI

Dobar dan svima!

Vrijeme nam se smilovalo i dalo nam malo sunca :) Kako da vam onda ne natipkam post? 

Danas nam je na red došao čuveni Farmasi. O čemu tolika strka? Je li doista taaako dobar kako svi govore? Nastavite čitati, pa ćemo saznati.

Farmasi je osnovan 1950. Njegov osnivač je Dr. Tuna, a njegovo sjedište je u Istanbulu. Tvrtka je svoje proizvode raširila u 120 zemalja diljem svijeta, a meni je jako drago da u taj broj spada i Lijepa Naša.
FARMASI Elegant ruževi


Ruževi koji imaju jako zanimljivu ambalažu su me oduševili. Nijanse koje vidite na slici su 06 (Nude beige) i 10 ( Violet intense ). Veoma su slatkastog mirisa pa pripazite, meni dođe da ih probam pojesti. Šalu na stranu, ruževi su prekrasne, bogate kremaste teksture, lako se nanose, te daju ugodan osjećaj na usnama. Ni malo ih ne isušuju. Trajnost im je prosječna. Bez problema izdrže par sati. Zato je ruž uvijek u torbici. :)



FARMASI BB lipstick





Ovaj je u nijansi 01. Prekrasna nude nijansa koja savršeno ističe usne. Ruž je potpunog matt završetka i ima odličnu izdržljivost. Izdržat će čak i obrok, uz možda pokoje malo popravljanje. Kod ovog ruža volim što uopće ne isušuje usne, iako je matt. Doduše, on ih čak i hrani. Pigmentacija mu je fenomenalna, čvrsta tekstura koju jednostavno morate voljeti. 



FARMASI Matte Lipstick

Nijansa 09 Matte Pink. Prije svega oduševljena sam ovom nijansom za koju se ne mogu odlučiti je li više roza ili više koraljna boja. Ruž je pomalo čudnovate teksture i jako se teško nanosi jer uopće ne klizi po usnama, ali ništa nije neizvedivo ;) Jednom kad ga stavite cijelo vrijeme ga osjećate iako nije jako težak. Pigmentacija mu je dobra kao i izdržljivost. Stajat će na usnama sve dok ne pojedete neki masni obrok. 


FARMASI MATTE LIQUID LIPSTICK

Nijansa 01.  WOW, WOW, WOW!! Oduševljena ovim ružem!! Nevjerojatno se lako nanosi. Tekući ruž, jake, ali nježne teksture. Odlične pigmentacije. Jake izdržljivosti!  Suši se doslovno u minuti. Jedino što bi ja preporučila je da stavite balzam prije njega jer nakon nekoliko sati nošenja usne polako postaju suhe. Toliko pohvala za ovaj ruž! Najsličniji mi je Bourjois tekućim ruževima koji su mi najdraži, ali imaju visoku cijenu. Dok ovaj Farmasi ruž košta oko 38kn... O čemu pričamo? Naručite si ovaj ruž, nećete požaliti.  




FARMASI tuš za oči


Tekući tuš za oči koji sam prvi put probavala kada je vani cijeli dan bio pljusak. Strepila sam od svakog ogledala jer sam se bojala da ću zateći razmazani tuš po cijelom licu. Tuš me ugodno iznenadio i ostao na svom mjestu bez i jedne mrljice cijeli dan! Četkica mu je tanka, ali ostavlja nešto deblju crtu. To mi ni najmanje ne smeta jer i ovako nikada tuš ne stavljam u nekoj minijaturnoj tankoj liniji. Tako da mi ovo samo uštedi vrijeme kad ispunjavam wing tuša. Matt finisha je i ne puca kad se osuši. U zadnje vrijeme se puno družim s njim i od mene imate veliku preporuku :D

FARMASI olovka za oči



Nemam previše toga za napisati o njoj. Ima sve što dobra olovka za oči treba imati. Jedino joj je pigmentacija malo slabija. Ali s obzirom na cijenu mislim da se nitko nema pravo žaliti! 


FARMASI STAY MATTE tekući puder

Napravljen za sve tipove kože. Tako nam bar Farmasi kaže. Ja bi se složila s njima jer ga na veliko hvale i cure masne i suhe kože. Prekrasno ujednačava kožu i veoma je gust. Puder koji obećava matirani finish zaista i je matt, ali topla preporuka da se to sve ipak fiksira puderom u kamenu.  Moć prekrivanja mu je odlična i ovaj puder definitivno zaslužuje biti u mojoj kolekciji. Morat ću nabaviti tamniju nijansu, ali to nije problem jer Farmasi i tu ima široki izbor nijansa. Well
done Farmasi! :)


FARMASI BB krema

Klasična kremasta tekstura koju možete staviti na lice svim aplikatorima kao i za puder. 
Hrani kožu i ne začepljuje pore na licu. Prekrivna moć mu je srednja što je odlično jer ovdje pričamo o BB kremi. Koža izgleda zdravije, prirodnije s ovom BB kremom koja daje slični učinak kao i neki dobar puder, ali je ne osjećate i na tome vam je Vaša koža i više nego zahvalna. 

Na slici možete vidjeti koja ulja i vitamine sadrži u sebi.





Nadam se da vam se ovaj post svidio. Moj zaključak je da je Farmasi doista vrijedan svake hvale. Odlične kvalitete, a niskih cijena. Nešto čemu ću definitivno biti okrenuta još dugo vremena. 

Do čitanja :*


1 komentar:

  1. Imam i ja dosta farmasi proizvoda.
    Nesto mi je super, nesto ok, nesto prolazno..
    Ali svaki mjesec si nesto narucim unazad 5 mj.
    Narucivat cu i dalje i probavati nove stvarcice 😄

    OdgovoriIzbriši