četvrtak, 21. rujna 2017.

Farmasi- ZEN puder u kamenu

Drage moje,

primijetila sam da skoro uopće nema recenzija o Farmasijevom ZEN puderu u kamenu. Pa sam vam odlučila natipkati svoje iskreno mišljenje o njemu. Moje prijašnje recenzije Farmasi proizvoda možete pronaći ovdje.

Paaa, počnimo. 

Ovaj puder nam dolazi u najobičnijoj crnoj, plastičnoj ambalaži koja se ne ističe po apsolutno ničemu. Ono što je odlično jest to da pakiranje sadrži čak 14g proizvoda, što je skoro pa duplo više od većine takvih pudera. Moj je u nijansi 05, koja ima smeđi ton i nimalo ne vuče na rozi. Cijena mu je stvarno smiješna, većinu vremena ga možete pronaći na akciji kada mu se cijena vrti oko nekih 25,00kn. 


Puder ima prekrasan slatkasti miris, a njegov sastav možete vidjeti na slici:

Pređimo mi na ono bitno.
Farmasi kaže da je ovo idealan puder za sve tipove kože. Ne znam je li to istina, ali za mene ovaj puder je skoro savršen. Da nisam probala "Sexy mama" od The Balma, čija je cijena oko 150,00kn, ovo bi mi bio najdraži puder ovakve vrste.
Zen puder ostavlja na licu prekrasan finish, fenomenalno kontrolira sjaj i meni bez popravljanja drži 5-6h, što je i više nego dovoljno po pitanju njegove cijene. Koristila sam puuuno skuplje pudere koji nisu odrađivali svoj posao kao ovaj. 
Osjećaj na licu je minimalan i ugodan, puder je prije svega mekan, "baršunast" .
Licu ne daje umjetan izgled što je mene oduševilo. Mislim da nikome od nas nije u cilju izgledati kao plastična lutka ili?!
Čestice su mu sitno mljevene, ne znam koliko ćete moći vidjeti na slici.

Moguće ga je nadograđivati, također treba napomenuti da ne ističe suhe dijelove lica.
Uglavnom, s ovim puderom je jako lako raditi. Lako se nanosi, dugo traje, savršeno kontrolira sjaj i setira sve što se setirati treba :) 
Moje lice je matirano i sretno. 

To je to, jedan kratki postić za danas. Vidimo se krajem ovog ili početkom sljedećeg tjedna.
Pusa :*

Nema komentara:

Objavi komentar