nedjelja, 10. rujna 2017.

MAYBELLINE NEW YORK- Master Camo

Pozdrav svima! 

Nedjelja je za mene oduvijek bila teška, jer prije svega označava kraj odličnog vikenda i početak obavezama pretrpanog tjedna. Tako da sam baš danas odlučila natipkati novi post, da imate čime ispuniti zadnje sate teškog ljenčarenja! 

 Kao mali uvod o svima poznatom brendu, ispričati ću vam priču o njegovom nastanku. 

Maybelline je osnovao mladi poduzetnik ( Thomas Lyle Williams ) 1915. koji je u to vrijeme imao 19 godina. Ideju o stvaranju cijele tvrtke je dobio nakon što je vidio svoju sestru Mable kako na trepavice stavlja mješavinu vazelina i smrvljenog ugljena. Uz pomoć malo kemije uskoro je izbacio svoj novi proizvod - maskaru. 

 Mislim da smo do sada svi shvatili da nam je danas na redu Maybelline New York! A zabavljati ćemo se sa njihovom preslatkom paletom korektora Master Camo.  Maybelline je brend koji jako cijenim. Većina kozmetike im je odlične kvalitete, izgleda i pristupačnih cijena. 

Paletu korektora sam platila 94,00kn. Kupljena je u DM-u. Kasnije sam vidjela da je u Mulleru nešto jeftinija, nekih desetak kuna.  Proizvedena je u Kanadi i sadrži 6.5 grama proizvoda. Moja je u nijansi 01 claire/light. 


Kao što možete vidjeti na slici paleta je kombinacija 6 kremastih boja. Prve dvije su za ispravljanje nedostataka i mana. Zelena nijansa za neutraliziranje crvenila, a žuta za ujednačavanje boja na licu. Druge dvije nijanse su za prikrivanje svega ostalog što nam inače smeta- od akna do podočnjaka. Preostale dvije nijanse su highlighteri . Prva nijansa mi je više kao nešto što bi dalo svježi izgled koži- lagana boja breskve bez ikakvog sjaja, a druga nijansa je nešto što bi najradije stavila po cijelom licu. Prekrasan, nježni kremasti highlighter s kojim je nevjerojatno lako raditi.  


Sve je korektore poprilično lako blendati, moj savjet je da slobodno možete i miješati boje kako bi došli do one nijanse koja će vam najviše odgovarati. Također korektor nemojte nanositi prstima, osim što je stvarno nehigijenski, prirodnije izgleda kada se sve to nanosi onako kako treba. Uz paletu se čak dobije aplikator- mali kist s dvije strane koji je iznenađujuće dobar i jedan od rijetkih aplikatora koji se dobe uz neku paletu, a da ih automatski nisam bacila u smeće.  

Korektori imaju odličnu moć prekrivanja i pigmentaciju, nisu teški na koži, lako se nanose i poprilično su mekani. Također ne ističu suhe dijelove lica. Ja osobno ne žalim ni lipe što sam ih kupila i od mene imate toplu preporuku.


To bi bilo to! 
Nadam se da vam se ovaj post svidio i da se vidimo na sljedećem :)

Jeste li već probale ovu paletu? Koji su vam najdraži proizvodi od Maybellina? 

Do čitanja :*

1 komentar:

  1. E ovo bi mu onda trebalo.
    Imala sam LE paleru korektora Essence, Little angels i bila mi je super.
    Vjerujem i da je ova dobra. 😁

    OdgovoriIzbriši