četvrtak, 28. rujna 2017.

Proizvodi koji su me razočarali

Pozdrav svima! :)

Dobro došli na moj novi post. Danas sam vam odlučila pisati o proizvodima koji su me totalno razočarali. Na sreću nemam ih baš puno jer nekako sam već naučila kupovati po preporuci ili pročitati brdo recenzija prije kupnje proizvoda koji me zanima. Međutim mislim da se u svakom od nas probudi želja ili znatiželja kad stojimo pokraj šarenih polica punih dekorativnih proizvoda. Što sad? Ne mogu čitati recenzije u dućanu? Mozak radi sto na sat. Jaaaako mi se sviđa ruž. Ma dobar je. Kupi. Kupi. Kupi. Aaaaand - shit. Nikad se zapravo to kraja nisam naučila pameti. 

No, krenimo mi na te #fail proizvode.

CINDY - LOU MANIZER Highlighter 

Iako sam ga spominjala u prvom postu moram ga staviti ovdje da bude na hrpi s ostalim proizvodima. Ako vas zanima zašto je ovaj poznati proizvod totalni fail, kliknite ovdje.  Također bi voljela spomenuti da koristim puno The Balm proizvoda i svi su mi i više nego odlični. 
Ipak ću vas zatrpati sa slikama ( Nemojte da vas fotogeničnost zavara ). 



Uvijek najljepša pakiranja The Balm proizvoda! 

Makeup Revolution Lip Kit

Prije svega prekrasna nijansa i prekrasan efekt na usnama. Ovo je sjajni ruž guste teksture koji dolazi u pakiranju sa olovkom za usne u sličnoj nijasni.


Sve to lijepo izgleda, ali...
Na usnama to sve stoji oko nekih 40min maksimalno. Tekstura je jako gusta i poprilično ljepljiva ( što je nekako i normalnije za te sjajne ruževe, ali ovo je stvarno preeeviše ) .
Osjećaj na usnama je iznimno neugodan i gornja i donja usnica se konstantno lijepe jedna za drugu. Iako je pigmentacija zakon! Isto kao i nijansa, ovaj ruž od mene ima veliki minus.
Olovka za usne nije toliko loša, lijepo klizi, lako se nanosi, ali došla je u paketu s ovime pa je ovdje završila. Sorry, not sorry.




Maybelline Vivid Matte Liquid 

Ovi ruževi su stara vijest, ali s obzirom da ja nisam imala blog, eto tek sad ih mogu spomenuti.
Tekući ruž čiji bi završetak trebao biti matiranog finisha, ali je sve osim toga. Ruž se u apsolutno ni jednom trenutku ne suši i ne pretvara u matt već ostaje sjajan i ljepljiv...Prevara.
Cijena ruževa je nekih 60kn ( bar je bila kada sam ih ja kupovala, nisam imala želju vraćati se na Maybellinov stalak da gledam te ruževe ponovo).
Trajnost im je također očajna. Čitala sam recenzije gdje djevojke pišu da im ruževi stoje na usnama u prosjeku 3-4 sata. U kojem svemiru? Bila sam sretna ako je sve to bilo na mjestu pola sata...


Također po pitanju tamnije nijanse sam imala velikih problema. Koliko god se trudila aplikator je uvijek uzimao veliki višak proizvoda što je naravno uzrokovalo odvratan  izgled na usnama i veliku muku sa nanošenjem na rubove.


Farmasi korektor u sticku

O ovome proizvodu nemam puno za reći. Inače sam veliki fan Farmasijevih proizvoda, ali ovaj je po meni čista tuga. 


Korektor je jednostavno pregrub, čvrste je teksture i jako se teško blenda. Meni se jako uvlačio u bore ( koje su mi se nažalost već pojavile. #FML) pa je to sve skupa grozno izgledalo. Cijena mu je bila oko 20kn i po meni je to 20kn previše. 
Pozdrav od mog Farmasi korektora... Iz smeća. 



To bi bilo to za danas. 

Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? I imate li vi proizvod od kojih ste imale velika očekivanja koja su pala u vodu?

Do čitanja :*

Nema komentara:

Objavi komentar