utorak, 5. rujna 2017.

Prva recenzija - Avon, Nyx, The Balm

Pozdrav drage djevojke, žene, a tko zna možda i pokoji muškarac! :)

Dobrodošli na moj prvi post, koji će nadam se ispuniti sva očekivanja.
Za svoj prvi post odlučila sam napraviti recenziju par proizvoda. Neki su me ugodno iznenadili, a neki debelo razočarali. No da ne duljimo-

AVON LUXE MASKARA


Ova maskara mi je slučajno "pala" u ruke stigavši kao poklon.
I ono što vam mogu reći je da mi je IZRAZITO drago! Dolazi u zlatnoj ambalaži koja čak nije razočarala ni izgledom. Kao što možete vidjeti na slikama- ambalaža je zlatna i djeluje dosta elegantno. Sadrži 7ml proizvoda i proizvedena je u Poljskoj. Dio je stare Avonove kolekcije LUXE, koja je izašla 2012. godine. Ima klasičnu crnu četkicu sa gustim dlačicama srednje duljine. Razdvaja trepavice, te ih čini primjetnima. Odlično definira i daje volumen. Dosta je kremasta i uopće ne ostavlja grudice. Svoju oduševljenost ovim proizvodom ne mogu opisati. Mnogo mi je bolja od znatno skupljih maskara popularnih brendova. Moja ocjena za ovaj proizvod je 10/10 i DEFINITIVNO DAJEM SVOJU PREPORUKU!! 





NYX MATTE LIQUID LINER

Ogromni sam zaljubljenik u tuševe za oči. Rijetko prođe dan da ja ne izvlačim crtu :)

Nyx-ov matirani tuš dolazi u klasičnom pakiranju od 2ml i proizvodi se u Kini. Ovaj je u nijansi MLL01 black/noir. Kist mu je poprilično tanak i fleksibilan. Sama boja je jaka crna, pigmentacija mu je odlična. Nakon sušenja ne puca i ostaje postojan do uklanjanja make up-a. Poprilično je izdržljiv,ako ste vani u noćnom klubu i znojite se ne morate brinuti - znoj ga ne razmazuje.  Lako se skida miceralnom vodicom i ostalim proizvodima za skidanje šminke. Pogodan je za svaki dan, ali i neki večernji izlazak. Cijena mu je ako me sjećanje služi oko 40,00kn. 


THE BALM - CINDY-LOU HIGHLIGHTER 


Kod ovog proizvoda najviše me  dojmila ambalaža ( uvijek originalni the Balm nikada nije razočarao po tom pitanju). Cindy sadrži 8.5 grama proizvoda i izrazito je mekan highlighter, ugodan pod prstima. Poprilično praškast i dosta se trusi, ali lako blenda. Nježne je roze boje i mene je strašno razočarao! Daje suptilni glow, slabo je uočljiv na licu i ja ga radije koristim kao sjenilo. Djevojke svjetlije puti ga mogu koristiti kao rumenilo. Pigmentacija mu je relativno slaba, s obzirom da se radi o skupljem proizvodu to stvarno nisam očekivala. Mlađa sestra savršene Mary-Lou totalno je podbacila! Highlighter sa ovakvim učinkom mogla sam dobiti za punooo manje novaca.  








To bi bilo to za danas. Nadam se da ste uživali! 
Do čitanja :*



1 komentar: