petak, 20. listopada 2017.

HUDA BEAUTY DESERT DUSK PALETTE

Pozdrav drage moje :D

Malo kasnim s postom, ali od kada je počeo fax, jurim žurim na sve strane. Ovaj post nisam htjela pisati prije nego što paletu izmrcvarim do kraja. Sad kad jesam, vrijeme je. Opustite se i uživajte! :D


Desert dusk paletu sam naručila preko Cult Beauty-a. Kao što sam spomenula i na FB stranici, s CB-a naručujem sve stvari koje nisu dostupne u Hrvatskoj iz razloga što je UK web shop, pa nema straha od strašnih cijena carine. 



Okrenimo se mi prema samoj paleti. Na slici gore možete vidjeti kako sama paleta izgleda izvana. Cijena joj je oko 470,00kn i sadrži 18 apsolutno predivnih sjenila s kojim možete napraviti čuda! 

8 sjenila je matiranog finisha, 6 pressed pearls, metallic finisha, 3 duo-chrome sjenila i 1 čisti glitter što je mene iznenadilo! 


 Cijela paleta kao da je nijansama osmišljena baš za mene. Svakoj nijansi bi najradije poslala ljubavno pismo, ne mogu vam opisati koliko mi se sviđaju! 

Recenzirajmo ih sada... 

Jednom sam spomenula da bi voljela usporediti kvalitetu ABH modern renaissance i Desert dusk palete. Ukratko, ABH je puno više pigmentirana i lakše se blenda. Što naravno ne znači da je Hudina paleta loše kvalitete. Ako ste propustili post o ABH kliknite ovdje.

Matirane nijanse su slabije pigmentacije što možete uočiti i na swatchevima koje ću vam pokazati dolje.  Iskreno očekivala sam puuuno više što se same pigmentacije tiče. Nije loša, ali i ne oduševljava, što sam zaista očekivala sa obzirom na cijenu. Blendanje varira od nijanse do nijanse. Najgore su upravo ove ljubičaste nijanse koje prve padnu u oko. 

Nijanse s metallic finishem su APSOLUTNO SAVRŠENE. Pigmentacija je visoka, lako se nanose, kako kistom, tako i prstima. Minimalan fall-out. Kremaste su i ne truse se. Iako mala, minijaturna zamjerka je to što nakon blendanja malo, ali malo gube taj metallic finish.

Duo-Chrome nijanse!! Zbog njih sam pala na guzicu :')  S obzirom na pad svjetlosti nijanse mijenjaju boju, ono što je mene fasciniralo je to što se te nijanse mogu kombinirati sa ostalim, pa zapravo to otvara mogućnost igranju i istraživanju novih lookova. Zaposlena sam s ovime do kraja 2017. godine :D

I pressed glitter koji iznenadio populaciju upućenu u make up svijet. Meni je osobno drago da se Huda odvažila staviti glitter u sklop palete. Nijansa je predivna, tvrdi se da je 'ready to go' što znači da nije potrebno ljepilo za glitter kako bi je se nanjelo, ali u ovom svijetu to ne funkcionira. Ljepilo je prekopotrebno za ovaj glitter, kao i za svaki. Puno blogera je imalo loše iskustvo s ovime jer im je glitter padao iz pana. Doslovno kao kada paleta padne pa se sjenila 'razbe'. Da pokucam u stol, kod mene to nije bio slučaj, ali kad sam išla šminkati svoju dragu prijateljicu s njenom Hudom, ona je doslovno samo uzela paletu otvorila je i glitter je ispao. Draga Huda, za sljedeći puta malo bolje razradi ideju.


Vrijeme je za swatcheve. Poredani su od prvog do zadnjeg reda.

1. red



2.red


 3. red


Sveukupan dojam o paleti je to da je nijansama jedna od najljepših koje sam vidjela. Kvalitetom ima nedostataka, ali i prednosti. Cijenom je pretjerana, ali eto... Što dobar marketing čini... 



U svakom slučaju, ponovo bi je kupila i ne žalim za potrošenim novcem.


To je sve za dana :)
Šaljem vam puno pusa :*

2 komentara:

  1. Jako mi je lijepa ta paleta, no nekako te njene mane su me odvratile od kupnje. Ali i dalje me mami :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bi ti ipak dala preporuku. Kad vidis taj izbor nijansi, mogućnost lookova-teško je odoljeti. Nije da paleta nije kvalitetna, samo što nakon modern renaissance ni jedna više kvalitetom nije savršena 😥

    OdgovoriIzbriši