četvrtak, 26. listopada 2017.

Kozmetika koju koristim svaki dan - mini recenzije

Hellouuu! :D

Opet nam je sunčan dan pa sam sunce iskoristila i poslikala stvarčice za novi post. Danas s vama želim podijeliti proizvode za kojima posežem baš, baš, baš svaki dan. U prijevodu- ni jedan moj make up look ne prolazi bez njih. Bili to večernji, casual ili kakvi god lookovi. 
Nadam se da će vam ovakav tip posta biti barem malo zanimljiv, ako je pak totalni fail-dat ću vam svoju adresu pa me dođite gađati rajčicama.




Pa počnimo :D


MAC STUDIO CONCEAL AND CORRECT PALETA



Moja paletica korektora bez koje više ne želim živjeti! Jedna sam od onih djevojaka koje uvijek izgledaju strašno umorno i vode borbu sa tamnim kolutima oko očiju. Podočnjaci su moja najveća mana na licu i vješto ih skrivam ovom paletom. Kremasta je, lako se nanosi i savršeno blenda. Odlično funkcionira i s podočnjacima i s prištićima. Bye, bye gamadi! Ne vidim vas više!! 

Kao što vidite i na slici, pošteno sam je izmrcvarila. Sadrži 6 korektora NC30, NC35, NW 25, NW 35, Medium yellow, peach.  Ova paleta je u nijansi medium. 



CHANEL PRESS POWDER 

 Ovaj mali slatki paketić ( kako ga ja volim zvati ) sadrži puder u kamenu i bronzer. 

Puder u kamenu apsolutno ništa ne valja! xD 
Žutkaste je boje, pa kad ga nanesem izgledam kao tamnoputi Kinez. Ne mogu zamisliti lice kojem bi ova nijansa pasala, ali zato

Bronzer! Bronzerom sam oduševljenja. Nijansa mi paše, lako se blenda i lice ne izgleda zmazno nakon njega. 



MAX FACTOR PUDER U KAMENU

Ovaj je u nijansi 05.

Puder koji se ne trusi, pruža matirani finish, dugo izdrži na licu i ne daje umjetan izgled.

Uz Farmasijev Zen puder takve vrste ovo mi je također favorit. 
Nježan je i moje lice ga je odlično prihvatilo.





Eto! To je to za danas. Jedan stvarno kratki post. Uskoro radim New in kojem se jako veselim pošto u zadnje vrijeme haram po drogerijama... 

Kisses :*


Nema komentara:

Objavi komentar