srijeda, 11. listopada 2017.

WISHLIST

Bok svima! :D


Ovaj post je meni za dušu, otkriti ću vam svoje (ne tako) tajne želje. Odlučila sam se striktno držati svoje wishliste i izbjegavati impulsivnu kupovinu. Što znači da ću radije skupiti novac i naručiti nešto s ove liste nego trčati po drogeriji i vikati "TREBA MI SVE!!!" kako to inače radim... 
Kada vidite da sam krenula popuštati molim vas vežite me lancima, imate moje odobrenje i reći ću mami da ne zove policiju :') 


Većina ovih stvari je masnije cijene nego ja lica, ali sa iskustvom mogu reći da što se kozmetike i provjerenih brendova tiče- uvijek ću radije dati više novaca jer znam da se svaka lipica isplati.



Pa....Počnimo sa ne tako skromnom listom. 


1. ANASTASIA BEVERLY HILLS PALETA RUŽEVA


Ovu prekrasnoću sam imala prilike isprobati u par navrata. Imam divnu prijateljicu koja je vizažistica i posjeduje ovu ljepotu. Ruževe sam nosila van i nisu mrdali s mjesta. Danas sam je imala prilike i sama nanositi na usne i mogu reći da je fascinantno koliko malo proizvoda treba i koliko je savršeno. Bezbroj kombinacija i igra s bojama.

Želim.Želim.Želim.

2. Benefit cosmetics- Hoola bronzer

Vjerujem da su svi koji su barem malo upućeni u make up svijet čuli za ovaj proizvod. Što reći? Još uvijek nije dospio u moje ruke, ali nadam se da uskoro hoće ( fingers crossed ).


3. Colourpop - I Think I Love You paleta sjenila 


Sjenila nikad dosta - Stara grčka poslovica?! 

Od trena kad sam vidjela da su izbacili ovu paletu sam znala da je ozbiljno jako želim.

Ako se pitate zašto, samo pogledajte swatcheve na slici gore. I THINK I LOVE THIS PALETTE.


4. TheBalm tuš za oči


Već i ptičice na grani znaju koliko volim tuševe za oči. TheBalm me nikada nije razočarao pa bi stvarno voljela da mi ovaj tuš uskoro "padne" u ruke. 



5. ABH pomada za obrve

Proizvod koji je toliko poznat u svijetu da iako ga možda ne želiš i dalje ga želiš, a svaka cura voli lijepo uređene obrve. Ovom proizvodu jednostavno ne mogu proturječiti ni u jednom segmentu. 

6. HUDA paleta highlightera


Ne sumnjam u kvalitetu ove palete. Obožavam highlightere i po meni ih nikada nije dosta. Nek se sjaji! Kad je bal nek' je bal!! 






I to je to. Još samo preostaje veliko šparanje i prodaja organa. Razmišljam i da počnem igrati loto. Nikada se ne zna :')


Jeste li probale koji od ovih proizvoda? I što se nalazi na vašoj wishlisti? 

Do čitanja :*

Nema komentara:

Objavi komentar