subota, 7. listopada 2017.

Huda Beauty - mini liquid matte lipstick


Bok svima! :D

Dobrodošli u novi post. Nakon što me doma dočekao očekivani paketić jedva sam čekala da isprobam pa vam javim dojmove.

Narudžba je bila s Cult Beautya, UK web shopa, preko kojega uvijek naručujem kozmetiku koja nije dostupna u Hrvatskoj iz razloga što nema straha od carine :)

Huda Beauty Desert dusk paletu sjenila još uvijek isprobavam jer želim saznati svaki detaljčić pa je temeljno recenzirati, do tada ću se zadovoljiti ovim slatkim ruževima, a nadam se i vi.


Huda je svoje mini ruževe izbacila u par izdanja. Red, brown, pink i nude edition. Ja sam odabrala red edition jer sam uvijek bila djevojka od jarkih boja! I nisam se razočarala.

Cijena ovih ruževa je skoro 300,00kn. Što je zaista puno, ali srce želi što srce želi... 
(Mislim da ću uskoro stvarno morati prodati bubreg...)

Pakiranje sadrži 4 mini ruža od 1.9ml. Ruževi su mali, ali meni to ne predstavlja problem jer bar znam da ću  svaki potrošiti do kraja, što mi se sa velikim pakiranjima rijetko dešava pa 80% završi u smeću.

Prvo što sam primijetila nakon otvaranja prvog ruža je MIRIS. Nisam još doživjela da ruževi imaju ovako savršen miris. Nosila bi ga kao parfem- I swear! Slatkasti miris, ali se gubi kratko nakon nanošenja na usne :(

Ružeki stižu u ovakvom pakiranju, sa stražnje strane su prikazane nijanse.

Formula im je savršena, jako lagana, ali i izrazito pigmentirana. Osjeća se kao neka vodenasta tekstura.  Lako se nanosi i lagan je na usnama. Dovoljan je tanak sloj za savršen izgled i boju. Meni osobno su ovo prvi ruževi s ovako savršenom teksturom. 10/10 great job Huda. Također ne isušuje usne i ne treba nikakav balzam ispod.


Izdržljivost im je odlična! Stoje savršeno na usnama unatoč jelu i piću. Iako, nakon nekog masnog jela treba malo popraviti sredinu, ali samo sredinu! 

Bacimo se sada na nijanse! 

Heartbreaker

Žarko crvena nijansa, nakon sušenja je 100% matirana. Pigmentaciju ne želim ni spominjati jer je ona na svakom ružu i više nego savršena. 







(Nažalost zbog svjetlosti se ne vidi žarkost nijanse)



Material Girl

Tamno ljubičasta nijansa, također u potpunosti matirana.



( Must love it.)


Showgirl

Meni osobno najdraža nijansa! Odgovara svim tonovima kože. Suši se u matt, ali na kraju daje metallic odsjaj. 


S obzirom da mi je ovo jedini ruž s metallic finishom jednostavno sam oduševljenja! 

Famous

Nijansa je tamno/trulo crvena s laganim podtonom tamno ljubičaste.





Iako je cijena ruževa 300,00kn ne žalim ni jedne lipe, mislim da su stvarno vrijedni tih novaca. Sljedeće sam zapikirala brown edition, ali to će morati još pričekati.

I to je to za danas, nadam se da sam vam uspjela prenijeti svoju oduševljenost.

Do čitanja :*

Broj komentara: 5:

  1. Dobrodošli ste u VANTAGE MEDICAL CENTER, ovdje ćete dobiti maksimalno zadovoljstvo koje vam treba i vaše zadovoljstvo je prioritet. Također želim iskoristiti ovu priliku da se predstavim, moje ime je dr. COLLINS, ja sam doktor gornje organizacije .. Bavimo se posebnim transplantacijama bubrega i liječenjem svih vrsta bolesti i bolesti. Želim da znate da ste na desnom mjestu gdje možete prodati svoje bubrege.

    E-adresa: infovantagemedicalcentre@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošli ste u VANTAGE MEDICAL CENTER, ovdje ćete dobiti maksimalno zadovoljstvo koje vam treba i vaše zadovoljstvo je prioritet. Također želim iskoristiti ovu priliku da se predstavim, moje ime je dr. COLLINS, ja sam doktor gornje organizacije .. Bavimo se posebnim transplantacijama bubrega i liječenjem svih vrsta bolesti i bolesti. Želim da znate da ste na desnom mjestu gdje možete prodati svoje bubrege.

    E-adresa: infovantagemedicalcentre@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Do you want to sell your kidney? Are you seeking for an opportunity to sell your kidney for 900,000$ due to financial break down and you dont know what to do, then contact us today and we shall offer you good amount for your Kidney.My name is (Dr Collins ) am a Phrenologist in st andrew hospital . Our hospital is specialized in Kidney Surgery and we also deal with buying and transplantation of kidneys with a living an corresponding donor. If you are interested in selling or buying kidneys please dont hesitate to contact us via email:doctorcollins3@gmail.com OR WHATSAPP US VIA +254750078353

    OdgovoriIzbriši
  4. Želite li kupiti bubreg, tjelesne organe ili želite prodati svoj bubreg ili tjelesne organe? Tražite li mogućnost da prodate svoj bubreg za novac zbog financijskog sloma i ne znate što učiniti, obratite nam se danas i mi ćemo vam ponuditi dobar iznos od 500.000 dolara za vaš bubreg. Moje ime je doktor MAXWELL, ja sam neurolog u bolnici BILL ROTH. Naša bolnica specijalizirana je za Kirurgiju bubrega, a bavimo se i otkupom i transplantacijom bubrega sa živim odgovarajućim davateljem. Nalazimo se u Indiji, SAD -u, Maleziji, Singapuru. Japan.

    Molimo vas da nas obavijestite ako ste zainteresirani za prodaju ili kupnju bubrega ili
    Organi, ne ustručavajte se kontaktirati nas putem i putem e -pošte.

    E -adresa: birothhospital@gmail.com
    Koji je broj aplikacije: +33751490980

    Lijepi Pozdrav
    NAČELNIK MEDICA

    OdgovoriIzbriši
  5. Želite li kupiti bubreg, tjelesne organe ili želite prodati svoj bubreg ili tjelesne organe? Tražite li mogućnost da prodate svoj bubreg za novac zbog financijskog sloma i ne znate što učiniti, obratite nam se danas i mi ćemo vam ponuditi dobar iznos od 500.000 dolara za vaš bubreg. Zovem se doktor MAXWELL i neurolog sam u bolnici BILLROTH. Naša bolnica specijalizirana je za kirurgiju bubrega, a bavimo se i otkupom i transplantacijom bubrega od živog i odgovarajućeg davatelja. Nalazimo se u Indiji, SAD -u, Maleziji, Singapuru. Japan.

    Molimo vas da nas obavijestite ako ste zainteresirani za prodaju ili kupnju bubrega ili
    Organi, ne ustručavajte se kontaktirati nas putem i putem e -pošte.

    E -adresa: birothhospital@gmail.com
    Koji je broj aplikacije: +33751490980

    Lijepi Pozdrav
    GLAVNI MEDICINSKI DIREKTOR
    DR MAXWELL

    OdgovoriIzbriši